Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej strony. Korzystają z nich również firmy reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w cookies kliknij "Akceptuj", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuj

Dzień dobry, witajcie !

Dzień dobry, witajcie !

Postprzez Majkel » N gru 23, 2012 13:48

Cześć ! Nazywam się Michał i od dziś jestem formalnie luteraninem, równo w dzień moich 21 urodzin. Jestem studentem filologii germańskiej. Na forum jestem od jakiegoś czasu, ale wypowiadać zamierzam się od dzisiaj :) Interesuję się nieustannie teologią ( najbardziej liturgiką i historią kościoła ), sportem, łatwo też wchodzi mi nauka języków obcych.Cenię sobie wysoką liturgię.
Mam nadzieję, że będę mógł pomóc swoją wiedzą i swoim podejściem do życia. Jestem otwarty na wszelkie dyskusje podparte zawsze solidnymi i konkretnymi argumentami.
Pozdrawiam !
Ostatnio edytowano Pn mar 23, 2015 23:31 przez Majkel, łącznie edytowano 1 raz
Majkel
 
Posty: 103
Dołączył(a): Pt wrz 28, 2012 17:30
wyznanie: luterańskie
  

Re: Dzień dobry, witajcie !

Postprzez Iza » N gru 23, 2012 14:22

Witaj Michale :)

Przede wszystkim przyjmij moje gratulacje!
Trochę Ci zazdroszczę (wiem, zazdrość straszna rzecz ;)), ale mam nadzieję wkrótce również zostać pełnoprawnym członkiem KEA. Życzę wszystkiego dobrego na nowej drodze i serdecznie pozdrawiam.
Iza
 
Posty: 48
Dołączył(a): Wt gru 18, 2012 19:48
Lokalizacja: Legionowo
wyznanie: ewangelicko-augsburskie
  

Re: Dzień dobry, witajcie !

Postprzez Tomasz » N gru 23, 2012 14:26

Witam Cię bardzo serdecznie i składam gratulacje z okazji Twojego dzisiejszego święta. Gorąco zapraszam do czynnego włączenia się w naszą działalność.

PS.

Jesteśmy prawie "sąsiadami", a Częstochowę znam bardzo dobrze - część mojej rodziny stamtąd pochodzi :)
Avatar użytkownika
Tomasz
 
Posty: 3045
Obrazki: 67