Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej strony. Korzystają z nich również firmy reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w cookies kliknij "Akceptuj", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuj

Witajcie

Witajcie

Postprzez Grzegorz » Śr wrz 11, 2013 21:06

Witam wszystkich forumowiczów!

Mieszkam i studiuję w Warszawie. Do stycznia br. byłem praktykującym katolikiem, później przyszła duchowa oziębłość i przez kilka miesięcy miałem sporo wątpliwości co do sensu chrześcijaństwa. Na szczęście w maju dane mi było nawrócić się i ukierunkować swój duchowy rozwój na protestantyzm. Od lipca chodzę regularnie na nabożeństwa do KEA i obecnie uważam się za luteranina, choć oficjalne wstąpienie do kościoła mam jeszcze przed sobą. Niedawno rozmawiałem z pastorem i byłem dość rozczarowany jego liberalnym podejściem do ordynacji kobiet :c Uznałem, że wśród luteran muszą być jacyś konserwatyści i po krótkich poszukiwaniach znalazłem to forum. Liczę na wiele ciekawych dyskusji :)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Grzegorz
 
Posty: 1120
Dołączył(a): Śr wrz 11, 2013 20:48
Lokalizacja: Warszawa
wyznanie: KEA
  

Re: Witajcie

Postprzez Tomasz » Śr wrz 11, 2013 21:45

Witam serdecznie.
Oczywiście, że wśród luteran są konserwatyści (osobiście wolę określenie "ortodoksi") i dobrze się mają :) Trafiłeś na strony portalu, który grupuje ewangelików o takich przekonaniach. Sprzeciwiamy się ordynacji kobiet na prezbiterów, błogosławieństwom związków homoseksualnych, dewaluacją Pisma Św. i wszelkim liberalnym nowinkom. Pozostajemy oczywiście wiernymi Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego w RP, który chcemy bronić przed libertyńską zarazą.