Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej strony. Korzystają z nich również firmy reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w cookies kliknij "Akceptuj", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuj

Komunikat organizacyjny

Komunikat organizacyjny

Postprzez Tomasz » So wrz 10, 2011 23:59

Dokonaliśmy pewnych zmian jeżeli chodzi o organizacje moderacji forum. Moderator musi być dyspozycyjny i często logować się na stronę forum. Niestety - nie wszyscy moderatorzy mogą być stale do dyspozycji użytkowników. Każdy z nas ma swoje obowiązki związane z pracą, nauką i tp. i nie zawsze jest w stanie znaleźć czas.
W związku z tym - moderatorzy, którzy nie mogą czasowo wypełniać swoich obowiązków zostali oznaczeni kolorem domyślnym dla zwykłych użytkowników - natomiast "czynni" moderatorzy wyróżnieni są (jak dotychczas) kolorem zielonym.
We wszelkich sprawach związanych z forum należy zwracać się tylko do "czynnych" moderatorów. Zaznaczam jednak, że moderatorzy "przeniesieni do rezerwy" nadal zachowują swoje uprawnienia i w każdej chwili mogą również podejmować interwencje przewidziane w regulaminie.
Avatar użytkownika
Tomasz
 
Posty: 3045
Obrazki: 67
Dołączył(a): So mar 20, 2010 23:01
Lokalizacja: Sosnowiec
wyznanie: ewangelicko-augsburskie
  

Powrót do Ogłoszenia i komunikaty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości